Ruilen en Retourneren

Ruilen & retourneren

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling heeft u altijd het recht deze te retourneren, daar doen we natuurlijk niet al te moeilijk over :)

Retourneren

Als u niet tevreden bent over de door u bestelde artikelen dan heeft u de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Neem contact met onze klantenservice op om een retour aan te melden.

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde 3 artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Terugbetalingen

Zodra het product in ontvangst is genomen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.

Te laat of missende terugbetalingen

Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem je contact met onze klantenservice.

Voorwaarden

1. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.

2. Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid van Ivy Moda i.v.m. hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.

3. Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten)

4. Email op de dag van verzending een foto van de track en trace code

5. Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden

6. Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden

7. Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen.

** Wij verwerken onze retouren in China, dit betekent dat jij je pakketje zult retour moeten sturen buiten de EU. Daar kunnen hoge kosten aan verbonden zijn tot wel 25 euro, die wij niet vergoeden.